Promocje
Zielona kurtka Bones
Zielona kurtka Bones
149,00 zł 126,65 zł
Biały t-shirt z nadrukiem Ruthless
Biały t-shirt z nadrukiem Ruthless
99,99 zł 84,99 zł
Biały t-shirt z nadrukiem Anti-order
Biały t-shirt z nadrukiem Anti-order
99,99 zł 84,99 zł
Czerwony t-shirt z nadrukiem Panic
Czerwony t-shirt z nadrukiem Panic
89,00 zł 75,65 zł
Czarny t-shirt z nadrukiem Blackair
Czarny t-shirt z nadrukiem Blackair
99,00 zł 84,15 zł
Czarny t-shirt oversize z nadrukiem Lazy Star
Czarny t-shirt oversize z nadrukiem Lazy Star
89,00 zł 75,65 zł
Czarny t-shirt z nadrukiem Reckless Boys
Czarny t-shirt z nadrukiem Reckless Boys
99,99 zł 84,99 zł
TruSwag Czarny t-shirt z nadrukiem Astro Rebel
TruSwag Czarny t-shirt z nadrukiem Astro Rebel
99,00 zł 93,06 zł
TruSwag Czarny t-shirt z nadrukiem Be Swag
TruSwag Czarny t-shirt z nadrukiem Be Swag
99,00 zł 93,06 zł
Czarny t-shirt z nadrukiem Something New
Czarny t-shirt z nadrukiem Something New
89,00 zł 83,66 zł
Jeansowa kurtka Hand
Jeansowa kurtka Hand
149,99 zł 127,49 zł
Jasnoszara kurtka Nasa
Jasnoszara kurtka Nasa
169,99 zł 144,49 zł

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego TruSwag.pl

Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia


Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

  • 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep - sklep internetowy TruSwag.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://TruSwag.pl
Sprzedawca – TruSwag Tomasz Frąckowiak z siedzibą pod adresem ul. Grudzieniec 80/9, 60-601 Poznań, wpisaną do CEIDG, pod, NIP 7831569309, nr REGON 388798804

  • 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
  1. Adres pocztowy: ul. Grudzieniec 80/9, 60-601 Poznań
  2. Adres e-mail: kontakt@truswag.pl
  3. Telefon: 575 360 451
  • 3 WYMOGI TECHNICZNE
  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
  • Urządzenie z dostępem do Internetu
  • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.

Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

  • 4 ZAKUPY W SKLEPIE
  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
  • 5 PŁATNOŚCI
  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    1. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    2. Za pomocą karty płatniczej:
  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

Za pośrednictwem platformy płatniczej:

  • Płatności Shoper

Za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

  • 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  5. Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa:
  • Rzeczpospolita Polska

Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:

  1.  
    1. poprzez Paczkomaty InPost
    2. poprzez punkty Orlen Paczka
    3. za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
    4. za pośrednictwem Kuriera InPost
    5. za pośrednictwem Poczty Polskiej
  • 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROT)
  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia:
    1. W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
    2. W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
    3. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy z jakiś powodów od daty wysyłki do daty dostawy minęło 16 dni - wtedy prawo do odstąpienia od umowy wygasa 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar.
  3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 30 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru poprzez: Paczkomaty InPost, nr paczkomatu POZ234M (dane do nadania kontakt@truswag, nr. tel 575360451) lub na adres: ul. Górczyńska 12/5, 60-132, Poznań niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 30 dni.
  10. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że zwrot wykonany jest z użyciem paczkomatów InPost (użycie opłaconej etykiety załączonej do paczki) lub z wygenerowaniem etykiety InPost z użyciem Furgonetka Zwroty opłaconej przez sprzedającego z zachowaniem warunków w ust. 7a.
  11. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  13. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.
  • 7A DARMOWY ZWROT i WYMIANA
      1. Wymiana towaru na inny rozmiar jest darmowa  - poprzez paczkomat/kurier InPost, za pomocą opłaconych przez nas etykiet.
      2. Zwroty realizowane poprzez InPost za pomocą opłaconych przez nas etykiet są darmowe dla:
        - zakupów towarów o łącznej wartości powyżej 60 PLN
        - towarów będących poza promocją w momencie dokonania zakupu

        Towary w promocji oznaczone są w wyraźny sposób - poprzez oznaczenie "promocja" oraz przekreśloną podstawową cenę towaru.
      3. Zasady zwracania zakupów:

        Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z załączonej w przesyłce instrukcji zwrotów, wypełnisz formularz na jego odwrocie i odeślesz z wykorzystaniem załączonej etykiety.

        Jeżeli nie odpowiada ci zwrot paczkomatem skorzystaj z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod adresem https://truswag.pl/zwrot - zwroty realizowane są przez serwis Furgonetka. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Będziesz mógł wybrać produkty, które chcesz zwrócić i wygenerować etykietę na przesyłkę - w przypadku paczkomatów InPost opłaconą przez nas. W przypadku automatycznego nadania paczki zostaną skierowane na adres naszego magazynu:

        TruSwag Tomasz Frąckowiak
        ul. Górczyńska 12/5
        60-132 Poznań

        Użycie załączonej opłaconej etykiety zwrotnej lub zwrot realizowany przez serwis Furgonetka InPost poprzez wygenerowanie w nim opłaconej przez nas etykiety, w przypadku kiedy kupującemu taki darmowy zwrot nie przysługuje - zrobił zakupy poniżej kwoty 60 PLN lub odsyła produkty z kupione w promocji wiąże się ze zgodą na potrącenie 14 PLN ze środków zwrotu - jest to koszt poniesiony na opłacenie przesyłki zwrotnej.

        Możesz również zwrócić produkty w sposób standardowy. Zgłoś się do nas mailowo na adres kontakt@truswag.pl Podaj numer swojego zamówienia w tytule maila i napisz czy zwracasz towar w całości lub części lub czy chcesz go wymienić na jakiś inny rozmiar. W mailu zwrotnym prześlemy dla ciebie instrukcję zwrotu, formularz zwrotu do wypełnienia oraz etykietę InPost do przyklejenia na paczkę. Wystarczy, że zapakujesz nieużywany produkt, załączysz wypełniony formularz, okleisz go naszą etykietą i nadasz dowolnym paczkomatem.

        Darmowa zwrot/wymiana jest jednokrotna bez względu na ilość produktów zamówionych w jednym zamówieniu. Za kolejne wysyłki z jednego zamówienia, związane z wymianą lub zwrotem koszt poniesie kupujący - sklep zastrzega sobie w tym przypadku prawo do potrącenia kwoty za nadmiarową wysyłkę, jeżeli klient ponownie skorzysta z panelu automatycznych zwrotów.

        Jeżeli w zamówieniu znalazły się jednocześnie produkty w promocji i z podstawową ceną to tylko zwrot produktów z podstawową ceną jest darmowy. Koszt zwrotu gdzie w paczce zwrotnej jest przynajmniej jeden produkt w promocji ponosi klient.
      4. Prawo odstąpienia od umowy
        Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym, nienoszącym śladów zabrudzeń oraz posiadający komplet metek i oryginalne opakowanie. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 30 dni od dnia wysyłki (lub jeżeli z jakiś powodów od daty wysyłki do daty dostawy minęło 16 dni - 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar). Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy wypełniony załączony do przesyłki formularz (i taką formę rekomendujemy) lub zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów. Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres kontakt@truswag.pl lub tradycyjną na adres:

        TruSwag Tomasz Frąckowiak
        ul. Górczyńska 12/5
        60-132 Poznań

        Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
      5. Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu: Pobierz formularz PDF.
      6. Paczkę proszę dokładnie zabezpieczyć na czas transportu (nie należy obklejać bezpośrednio pudełka, gdyż powoduje to jego zniszczenie).
      7. Wymiany realizujemy w 24 godziny od odebrania przesyłki zwrotnej z paczkomatu.
      8. Zwroty kosztów zakupu realizujemy w terminie 7 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, od daty otrzymania przesyłki przez nasz magazyn. Gdy tylko zwrot środków zostanie zlecony na konto, poinformujemy o tym w wiadomości e-mail.
        Zwrot środków odbywa się na konto z którego zostały przelane środki. W przypadku płatności za pobraniem prosimy o podanie w formularzu numeru konta, na który ma zostać wykonany zwrot środków.

        Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.

        Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.

        Użycie załączonej opłaconej etykiety zwrotnej lub zwrot realizowany przez serwis Furgonetka InPost z użyciem opłaconej przez sklep TruSwag etykiety, w przypadku kiedy kupującemu taki darmowy zwrot nie przysługuje - zrobił zakupy poniżej kwoty 60 PLN lub odsyła produkty z kupione w promocji, wiąże się ze zgodą na potrącenie 14 PLN ze środków zwrotu - jest to koszt poniesiony na opłacenie przesyłki zwrotnej.

        Jeżeli dokonałeś zakupu w systemie PayPo, tak jak w przypadku innych metod masz prawo do zwrotu towaru. Zwrotu należy dokonać zgodnie z Regulaminem sklepu. W przypadku zwrotu zaloguj się do swojego konta klienta na paypo.pl i zaznacz czy zwracasz całość czy część zamówienia. Po potwierdzeniu przez nasz sklep otrzymania zwrotu, PayPo anuluję transakcję. Jeśli dokonałeś już płatności w PayPo, nadpłatę zostanie przelana na Twój rachunek bankowy. Jeżeli ustalisz z nami zwrot środków poprzez przelew należy spłacić transakcję w PayPo. Jeśli z jakiegoś powodu nie odebrałaś/eś zamówienia (z punktu lub od kuriera) należy poinformować sklep o rezygnacji i odstąpić od umowy - dopiero wtedy zwrot będzie uwzględniony.
      9. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.
      10. Prosimy, aby paczek zwrotnych nie nadawać z opcją opłaty podczas doręczenia. W takim przypadku potrącimy kwotę dostawy ze zwróconych środków.
      11. Sklep dokonuje zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności za towar oraz kwoty przesyłki z zamówienia w kwocie równej najtańszego sposobu dostawy na dzień złożenia zamówienia, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi kosztami.

      • 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
      1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
        1. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
        2. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
        3. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
        4. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
        5. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
        6. O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
        7. W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
        8. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
      2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
      • 9 REKLAMACJE
      1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
      2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
        1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
        2. Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
        3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
        4. Żądać usunięcia wady
      3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
      4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Górczyńska 12/5, 60-132, Poznań.
      5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
      6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
      7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

        POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
      8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
        1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
        2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
        3. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
        4. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
      • 10 DANE OSOBOWE
      1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
      2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
      • 11 ZASTRZEŻENIA
      1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
      2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
      3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
      4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
      5. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.



Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

TruSwag Tomasz Frąckowiak
ul. Górczyńska 12/5, 60-132
adres e-mail: kontakt@truswag.pl

Regulamin konta w TruSwag.pl

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia

      • 1 DEFINICJE

Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy Sklep Sklep TruSwag.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://TruSwag.pl
Sprzedawca - TruSwag Tomasz Frąckowiak z siedzibą pod adresem ul. Grudzieniec 80/9, 60-601 Poznań, wpisaną do CEIDG, pod, NIP 7831569309, nr REGON 388798804

      • 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
      1. Adres pocztowy: ul. Grudzieniec 80/9, 60-601
      2. Adres do zwrotów i wymian: ul. Górczyńska 12/5 60-132 Poznań
      3. Adres e-mail: kontakt@truswag.pl
      4. Telefon: 575 360 451
      • 3 WYMOGI TECHNICZNE
      1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
      • Aktywne konto e-mail
      • Urządzenie z dostępem do Internetu
      • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
      • 4 KONTO
      1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
      2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
      3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
      4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
      5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
      6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@truswag.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
      • 5 REKLAMACJE
      1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail kontakt@truswag.pl.
      2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

        POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
      3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
        1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
        2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
        3. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
      • 6 DANE OSOBOWE
      1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
      2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
      • 7 ZASTRZEŻENIA
      1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
      2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
      3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
      4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
        1. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
        2. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
        3. zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
      5. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
      6. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy kontakt@truswag.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
      7. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
      8. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
      9. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM,

1.1.Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.,

1.2.Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.,

1.3.Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.,

1.4.Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.,

1.5.Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.,

1.6.Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.,

1.7.Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

Regulamin newslettera w TruSwag.pl

      • 1 Definicje

Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy TruSwag.pl prowadzony przez Usługodawcę pod adresem; https://TruSwag.pl
Usługodawca - TruSwag Tomasz Frąckowiak z siedzibą pod adresem ul. Grudzieniec 80/9, 60-601 Poznań, wpisaną do CEIDG, pod, NIP 7831569309, nr REGON 388798804
Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.

      • 2 Newsletter
      1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
      2. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
      3. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
      4. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Serwisie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy.
      5. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
      6. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 5 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@truswag.pl.
      7. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
      • 3 Reklamacje
      1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: kontakt@truswag.pl.
      2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
      • 4 Dane osobowe
      1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Newslettera jest Usługodawca.
      2. Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
      • 5 Postanowienia końcowe
      1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
      2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
      3. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
      4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@truswag.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
      5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.

 

Wersja 1.2 (Poznań, dnia 15 sierpnia 2022 roku)

Regulaminy konkursowe Instagram i Facebook:

"TruShirt" Regulamin

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl