Promocje
Czarny pasek Skull
Czarny pasek Skull
32,99 zł 29,69 zł
szt.
Czarny pasek U.S.
Czarny pasek U.S.
35,00 zł 31,50 zł
szt.
Czarny pasek Classic Double Stripe
Czarny pasek Classic Double Stripe
22,99 zł 20,69 zł
szt.
Czarny pasek Tech
Czarny pasek Tech
38,99 zł 35,09 zł
szt.
Czarny t-shirt z nadrukiem XX Happy
Czarny t-shirt z nadrukiem XX Happy
79,00 zł 67,15 zł
Czarny t-shirt z nadrukiem Panda
Czarny t-shirt z nadrukiem Panda
69,99 zł 59,49 zł
Czerwony t-shirt z nadrukiem Panic
Czerwony t-shirt z nadrukiem Panic
79,00 zł 67,15 zł
Czarny t-shirt z nadrukiem Cophoba
Czarny t-shirt z nadrukiem Cophoba
69,00 zł 58,65 zł
Biały t-shirt z nadrukiem Cophoba
Biały t-shirt z nadrukiem Cophoba
69,00 zł 58,65 zł
Czarna czapka snapback z haftem Dallas Cowboys
Czarna czapka snapback z haftem Dallas Cowboys
79,00 zł 63,20 zł
szt.
Szara czapka snapback z haftem Bright minds
Szara czapka snapback z haftem Bright minds
79,00 zł 63,20 zł
szt.
Czarna czapka snapback z haftem Dnine
Czarna czapka snapback z haftem Dnine
89,00 zł 71,20 zł
szt.

Reklamacja

1. Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym TruSwag.pl podlegają 2 (dwu) letniej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Kodeksem Cywilnym.

2. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu – paragon, faktura VAT.

3. Reklamowany towar przesyłany do TruSwag.pl powinien być czysty.

4. TruSwag.pl w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji, poinformuje o swoim stanowisku w zakresie zasadności zgłoszonego roszczenia.

5. Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać oświadczenie Konsumenta, zawierające w miarę dokładny opis wady towaru oraz aktualny adres zwrotny Klienta, z kontaktowym numerem telefonu lub adresem e-mail, aby umożliwić bezpośredni i niezwłoczny kontakt z Konsumentem oraz zachowany dowód zakupu.

6. Reklamacje Klient może złożyć wysyłając sporządzony przez TruSwag.pl uzupełniony formularz na adres:

TruSwag Tomasz Frąckowiak
ul. Górczyńska 12/5
60-132 Poznań
Tel: 575 360 451

Formularz reklamacyjny.pdf

przy czym jego stosowanie nie jest obowiązkowe.

7. Reklamacja złożona przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu potwierdzającego sprzedaż, nie będzie rozpatrywana.

8. Klient powinien odebrać reklamowany towar, niezwłocznie po poinformowaniu go o rozpatrzeniu jego zgłoszenia i dostarczeniu na adres wskazany przez Klienta. W sytuacji, gdy Towar ten, nie zostanie odebrany, TruSwag.pl wezwie Klienta na piśmie lub ewentualnie w inny sposób z nim osobiście uzgodniony, do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania takiego wezwania. Po bezskutecznym upływie tego dodatkowego terminu, TruSwag.pl będzie uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowanie towaru. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby TruSwag.pl, naliczanej za każdy miesiąc przechowania.

10. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl