Zwroty i wymiana
Czas na zwrot lub wymianę: 30 dni
1. Wymiana towaru na inny rozmiar jest darmowa - poprzez paczkomat/kurier InPost, za pomocą opłaconych przez nas etykiet.
2. Koszty przesyłki zwrotnej w przypadku zwrotu towaru ponosi kupujący.
3. Zwroty realizowane poprzez InPost za pomocą opłaconych przez nas etykiet są płatne 15PLN - kwota ta zostanie potrącona z kwoty zwrotu.
4. Zasady zwracania zakupów:
Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z załączonej w przesyłce instrukcji zwrotów, wypełnisz formularz na jego odwrocie i odeślesz z wykorzystaniem załączonej etykiety.
Jeżeli nie odpowiada ci zwrot paczkomatem skorzystaj z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod adresem https://truswag.pl/zwrot - zwroty realizowane są przez serwis Furgonetka. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Będziesz mógł wybrać produkty, które chcesz zwrócić i wygenerować etykietę na przesyłkę - w przypadku InPost opłaconą przez nas. W przypadku automatycznego nadania paczki zostaną skierowane na adres naszego magazynu:
TruSwag Tomasz Frąckowiak
ul. Górczyńska 12/5
60-132 Poznań
Wybierasz produkty do zwrotu Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 30 dni. |
Określasz szczegóły przesyłki Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i generujesz etykietę zwrotną. |
Odsyłasz paczkę Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do wybranego punktu nadania. |
Otrzymujesz zwrot pieniędzy W ciągu 7 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo. |
Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym, nienoszącym śladów zabrudzeń oraz posiadający komplet metek i oryginalne opakowanie. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 30 dni od dnia wysyłki (lub jeżeli z jakiś powodów od daty wysyłki do daty dostawy minęło 16 dni - 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar). Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy dostarczenie formularza zwrotu razem z przesyłką zwrotną (i taką formę rekomendujemy) lub zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów. Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres kontakt@truswag.pl lub tradycyjną na adres:
TruSwag Tomasz Frąckowiakul. Górczyńska 12/5
60-132 Poznań
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
6. Darmowa wymiana jest jednokrotna bez względu na ilość produktów zamówionych w jednym zamówieniu. Za kolejne wysyłki z jednego zamówienia pełne koszty poniesie kupujący - sklep zastrzega sobie w tym przypadku prawo do potrącenia kwoty za nadmiarową wysyłkę, jeżeli klient ponownie skorzysta z panelu automatycznych zwrotów.
7. Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu: Pobierz formularz PDF.
8. Paczkę proszę dokładnie zabezpieczyć na czas transportu (nie należy obklejać bezpośrednio pudełka, gdyż powoduje to jego zniszczenie).
9. Wymiany realizujemy w 24 godziny od odebrania przesyłki zwrotnej.
10. Zwroty kosztów zakupu realizujemy w terminie 7 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, od daty otrzymania przesyłki przez nasz magazyn. Gdy tylko zwrot środków zostanie zlecony na konto, poinformujemy o tym w wiadomości e-mail.
11. Zwrot środków odbywa się na konto z którego zostały przelane środki. W przypadku płatności za pobraniem prosimy o podanie w formularzu numeru konta, na który ma zostać wykonany zwrot środków.
Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.
Użycie załączonej do przesyłki opłaconej etykiety zwrotnej lub zwrot realizowany przez serwis Furgonetka InPost za pomocą opłaconej przez nas etykiety wiąże się ze zgodą na potrącenie 15 PLN ze środków zwrotu - jest to koszt poniesiony na opłacenie przesyłki zwrotnej.
Jeżeli dokonałeś zakupu w systemie PayPo, tak jak w przypadku innych metod masz prawo do zwrotu towaru. Zwrotu należy dokonać zgodnie z Regulaminem sklepu. W przypadku zwrotu zaloguj się do swojego konta klienta na paypo.pl i zaznacz czy zwracasz całość czy część zamówienia. Po potwierdzeniu przez nasz sklep otrzymania zwrotu, PayPo anuluję transakcję. Jeśli dokonałeś już płatności w PayPo, nadpłatę zostanie przelana na Twój rachunek bankowy. Jeżeli ustalisz z nami zwrot środków poprzez przelew należy spłacić transakcję w PayPo. Jeśli z jakiegoś powodu nie odebrałaś/eś zamówienia (z punktu lub od kuriera) należy poinformować sklep o rezygnacji i odstąpić od umowy - dopiero wtedy zwrot będzie uwzględniony.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.
12. Prosimy, aby paczek zwrotnych nie nadawać z opcją opłaty podczas doręczenia. W takim przypadku nie będziemy odbierać takich przesyłek i wrócą do nadawcy.
13. Sklep dokonuje zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności za towar oraz kwoty przesyłki z zamówienia w kwocie równej najtańszego sposobu dostawy na dzień złożenia zamówienia, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi kosztami.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.